blog

Ze zákulisí salónu

19.4.2022

Prosperující salón

Není možné být v salónu sedm dnů v týdnu od rána do večera, abyste si zajistila potřebný finanční obrat. Nenabízejte služby pod cenou a nesnižujte tak kvalitu svoji profesionality jen proto, že si myslíte, že do nekonečna musíte rozšiřovat svoji klientelu o nové zákaznice a získávat si jejich důvěru. Není dobré si myslet, že jinak to nejde. Tento styl obvykle vede k totálnímu kolapsu, vyhoření, vyčerpáni a stresu. Je výhodnější mít méně klientů, ale o to zajímavějších.

Nejčastější příčinou neúspěchu je nepoměr ceny, kterou účtujete za provedené služby.

Často výdělek neodpovídá vynaloženému úsilí. Z takové spirály je nutné se dostat co nejdříve. Je nutné systematicky zvyšovat svůj příjem způsobem, který vás nebude ničit.

  • Důležité je udělat si statistiku

Z kolika nově příchozích klientek se stanou klientky věrné? Pokud je to méně než 50%, tj. z 10ti nových zákaznic začnou pravidelně navštěvovat váš salón jen 4 a pouze 20-30% vašich věrných klientek navštěvuje salón velmi pravidelně a pravidelně utrácí peníze za nákupy a služby na víc.

Zaměřte se proto na to, jak tuto statistiku změnit.

Není nutné vybavovat salón drahými přístroji na leasing, které zatíží finanční rozpočet, ale zaměřit se na vytvoření originální oázy klidu a pohody. Spokojená klientka je ochotna více zaplatit za inovativní novinky v kosmetice, za perfektní, originální masážní techniky, které cíleně působit na její problém za nadstandartní přístup. Lehoučké vůně, kouzelná hudba a účinná kvalitní kosmetická značka jsou zárukou Vašeho úspěchu.

prosperující salón
  • Naučit se pravidelně zdražovat

Většina z Vás se tomu brání, ale je nutné si uvědomit, že náklady spojené s provozem salónu, zdravotní a sociální pojištění, nájemné a cena surovin k práci se každoročně navyšují. Zdražení o 5-10% klientku příliš nezatíží, ale vám se měsíční příjem zvedne o 15-30tisíc.

  • Naučit se podávat

Častým názorem je, že to neumíte, že nebudete nikomu nic nutit. Vy jste odborník a specialista, vy přesně víte, na rozdíl od klientky, co její pleť potřebuje. Vy neprodáváte, vy doporučujete. Na doporučení si dejte opravdu záležet. Rozhodnutí o nákupu je čistě na klientce. Prodejem zvýšíte obrat o 30-50% téměř bez práce.

Važte si svoji práce. Budujte si dobré jméno svoji značky. Překvapujte svoje klienty drobnými inovacemi ve své práci, vzdělávejte se a posouvejte se výš.

Chci dostávat upozornění na nová školení, workshopy a tipy ze zákulisí salónu

registrujte se

Exkluzivní emailový klub

Chcete se dozvědět vždy jako první o nových workshopech a školeních? Chcete dostávat prověřené tipy ze zákulisí salónu? Stačí se přihlásit.